2 december

HejsanHejsan
Idag är de 2 december...............snart 24 xD eller snart den 18 då skolan slutar xD mycket skönt de ska bli med lov behövs verkligen :D
Annars har de varit skolan för mig idag har varit en ganska lyckad dag med mycket skratt och skoj :D
Först hade vi Hk bakade lussekatter jag bakade med Amanda vi blev klara sist (haha xD vi är lite sega)
men sedan blev dom klara och mycket fina!
Sedan har man också haft SO prov idag gick ganska bra tror jag man fick ju ha boken med sig under provet :)
Och i skolan idag har man hunnit med att bli av med sina skåpsnycklar också xD
Ja jag hade lagt mina nycklar i Amandas skåp så skulle vi gå och ta dom men hitta inte dom vi kolla typ överallt men vi hitta dom inte sedan fick vi gå till expeditionen och se om dom hade kommit in där men de hade dom inte sdan kolla vi över allt vi hade varit och haft lektion men vi hitta dom inte  sedan på vår spanska lektion fick vi gå och leta efter dom haha XD (så slapp lite spanska xD)  
Och sedan såg vi i Amandas skåp att där var ett håll i varje hörn och där hade mina nycklar ramlat ner och vaktmästaren fick komma och ta upp dom för man kan typ inte komma åt de för de sitter fast med golvet typ haha xD
Ja ibland kan man ju undra hur man lyckas haha XD
Sedan efter  skolan så var jag med Martha och vi ja vi har mest skrattat hela dagen haha XD
Nej nu måste jag gå och va lite social och smaska på en liten lussebulle hihi :)

Puss o Kram Gagga/Alexandra haha <3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Trees

Tack:D hoppas du har en lovely torsdag:)

2009-12-03 @ 13:17:48
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Cybéle

Ja den har varit soft din då??

2009-12-03 @ 16:45:18
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Josse

tack,desamma =)

2009-12-03 @ 17:13:00
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0